Wat ik al wist over WordPress

wordpress

Voor ik het vak ‘Webmediaproductie 3‘ volgde had ik maar een heel klein idee van wat WordPress zou kunnen zijn.

Over WordPress heb ik al vaak hier en daar gehoord en gezien. Wat ik ervan maakte was dat dit een soort blogsite was of een schrijfplatform waar (beginnende) schrijvers hun werken konden publiceren en feedback krijgen van lezers/andere schrijvers.

Deels heb ik het juist. Maar WordPress houdt ZO veel meer in dan ik dacht. Ik was verrast om te horen hoeveel bekende bedrijven over heel de wereld hier gebruik van maakte.

Het is duidelijk dat WordPress niet te vergelijken valt met sites als tumblr, livejournal of dergelijke.

wordpress-logo-blogger-logo-typad-logo-tumblr-logo-movabletype-logo-livejournal-logo


 

Author: jennymichielsen

Crossmedia student at AP college university.

One thought on “Wat ik al wist over WordPress”

Leave a Reply

